Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

BU İŞİN BİR PÜF NOKTASI VARMI

Nereden Yazdırıldığı: www.gitarlong.net
Kategori: Eğitim
Forum Adı: Gitar Hocası (Online)
Forum Tanımlaması: Gitar Hocası (Online) - Gitar Hocanız Cevaplıyor
URL: http://www.gitarlong.net/forum/forum_posts.asp?TID=1169
Tarih: 19-Nisan-2014 Saat 12:23
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.04 - http://www.webwizforums.com


Konu: BU İŞİN BİR PÜF NOKTASI VARMI
Mesajı Yazan: volkanben
Konu: BU İŞİN BİR PÜF NOKTASI VARMI
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 04:33
selam kolay gelsın ...vede cok tesekkurler boyle guzel ve faydalı bır sıte yyaptıgınız ıcın
 
 
benım sorum su
5 aydır kursa gıdıyorum tellerle aram ıyı net basabılıyorum ve akorları da bılıyorum
ama hala sarkı tam anlamıyla clamıyorum solo ve basıt sarkılarla ılerlıyoruz...
basıt akorlu sarkıları bıle calamıyorum...
 
nasıl bır yontem ızlemem lazım cunku hoca yı bu konuda bıraz eksık goruyorum cunku 5 ay uzun bır zaman daha da ılerlemıs olmam gerkır dı gıbı gelıyo forum sıtelerın de okudugum kadarıyla surek lı ve duzenlı calısmayla kı ben onu yapıyorum hoca nın bır kere gostermesı yetıyo....3-4 ay ıyı bır zaman gıbı gorunuyo ...
 
yanı hoca da bıraz da maddı kaygıyla yapıyo bu ısı ve yavas latıyo benı cunku odemelerım duzenlı ...
 
yenı sarkılar ve yenı akorları sordugum da cok eskı bır sarkıyı (akorları da zor) ıste bunu cal dıyo tabıı dogal calaımyorum bak daha ogrenememıssın dıyo sevkım de kırılıyo ..
 
halbukı nolar ve akorları 2 ay gıbı bır donemde ogrendım ...
 
bırak mak kendım devam etmek ıstıyorum ama guvenemıyorum da hevesım kırılacak dıye korkuyorum ...
bu sebeple bır kac puf nokta onerebılırmısın
 
ıste akor gecıslerını hızlandırabılmek ıcın vede
ıste rıtım lerı ve akorları bırlıkte calmak ıcın puf noktalar var mıdır...
bırde mesela 4/4 luk rıtım en cok kullanılanı ama ben her sarkı da farklı calınıyo bu ogrendıkce gelıstırılecek bıor durum mu ...
ılerıde ben de 4/4 lu rıtmı gordugum de kendıme goree bır rıtım mı calıcam
 
bıraz uzun olda hocam kusura bakma
yardım larını beklıyorum
 
 
tesekkurler
volkan



Cevaplar:
Mesajı Yazan: rock26
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 08:08
1. öncelikle hocanız tamamen maddi çıkarlar için eğitimi uzatıyor gibi gözlemledim....
2. 5 ayda 50 şarkı öğrenilir
 
3. Akorları biliyorsan bol bol ritim çalış metrenomla. 4/4 kafana gore.
Am-Em-E-Dm-C-G gibi ana basit akorlarla bir sürü şarkı çalabilirsin.
 
videolardan takip et......


Mesajı Yazan: Misafir
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 10:31

tabikide hocalar maddi durumdan kazanıyorlar nekadar gidersen senin için kötü onlar için iyi 3 4 hafta zaten gitarın öyküsünü anlatır sonra do re mi çaldırır gitarda oldu solfej ddersleri şuydu buydu derken olur 4 5 ay hala gitar çalamazsın... ama halbuki 4-5 ayda bayabi şarkı öğrenilir çalınır sen sitemizden biraz destek al tmmı bu sitede herşeyi bulabilirsin



-------------


Mesajı Yazan: Misafir
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 19:12
he başımda var öyle bir tane şerefsiz ama o benim okulda öğretmenim :S kurs deil. benim sana tavsiyem hepsini bırak hocanı deiştir Muğla gibi yerde hocamı yok.

-------------


Mesajı Yazan: fırtına
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 20:01
volkanben hocam aynı sorun bendede var.5 tane akor öğrendim,iyide basıyorum ama hala bir şarkı çalamıyorum.şevk falan kalmadı ya,bırak ya.çalamıyorum....millet 5 akorla en az bir şarkı çalar,ben daha hiçbirşey çalamıyorum.zaten yeteri kadar sıkıntım var,kafam dağılsın biraz rahatlarım diye girdim bu olaya,inan stres küpü oldum.ve pişmanda oldum,o kadar masraf yaptım,gitara,kitaba falan.hoca ii olabilir ama bana bişey vermiyo,yada ben anlamıyorum.ama sınıfta kimse bişey çalamıyor.ya arkadaşlar şu ritm olayında bir yardım edin,valla burada olmasa hepten yandık.birde akorlar arası geçişlerimi nasıl hızlandırırım????


Mesajı Yazan: bloody gitarcı
Mesaj Tarihi: 24-Ocak-2008 Saat 23:22
benim parmaklarım:
önce kızarıyordu şimdi morarıyor tellere basarken
fakat sanki bu hoşuma gidiyormuş gibi sürekli devam etme isteği duyuyorum.
birisi müdahile etmezse böle devam ediyorum
 
sizce ben pisikopat mıyım?


-------------
önce HAK sonra ROCK olmadı DAYAK


Mesajı Yazan: Turgay/34
Mesaj Tarihi: 26-Ocak-2008 Saat 20:49
kardeşim ben de bu siteye yenii üye oldum iletilere göz atarken senin iletini gördüm yardımcı olmaya çalışıyim diye düşündm öncellikle bildiğin 5 akorun neler olduğunu bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum EM D DM C AM
 bunları biliyorsan sana bi iki tane şarkı ve ritimlerini de veriym çalış  şimdii ilk ogün şanlısoyun saydım şarkısısnın baresizi yanii kolay wersiyonu gösteriyim
 
Em                   D

Geceler boyu sesine uyandığım

Em                  D

Sen sandım ellere uzandım

Em                 D

Sana değil kendime kızardım

Am      

Ben sen giderken



Em                      D

Aramadım ama elim gitti telefona

Em                         D

soramadım ama kalbim yine yanyana
Em                    D

saramadım o belinden birdaha

Am

sen giderken



Em             D

Saydım kaç gün oldu

Em              D

Saydım kaç gece doldu

Em                 D              Am

Saydım hergün ayrı dön dön istersen
 
 Am
 
dön istersen
 
 
şiiimdii bu şarkıdaki ritim 4/4 lük bi ritim olması gerekiyoo nese kalıplara takılmayalım asaı asaı yukarı yukarıı asaı yukarı bu kolay ritim ilerde eğer sus yapmayıı öğrenirsn yani tellere wuruken awucunla telleri kapatarak sert bi ses çkamsını sağlayabilirsen
asaı sus yukarı yukarı asaı yukarı olcak ayrıca ritmii bulurken you tube de aradığın şarkıyı çalan arkadaşları bi kaç kez izle we dnle inş beceririsn unutma em basıcaksn werdiğim kolayritmi bi kez yapıcaksn parçada sesine derken d ye geçip yine aynı ritmii vurucaksn bunu 3 kez yaptktan sonra am de de 5 kez düz olarak asaı vurucaksn eğer beğenirsn sana bi iki parça daha gsteririm ok...


Mesajı Yazan: Misafir
Mesaj Tarihi: 27-Ocak-2008 Saat 01:08

kursa gitmiyorum sadece işin taktigini ögrendim bol pratikle aradan daha 1 ay gecmesine ragmen hayalet sevgilim sevdan bir ateş vb. sarkıları cok kolay calıyorum zorlanmıyorum da..sorun bnce hocalarınızda yavaslatıyolar sizi

bu arada takıldıgım yer olursa (sanmıyorum ama) kursa gidebilirim..


Mesajı Yazan: Misafir
Mesaj Tarihi: 27-Ocak-2008 Saat 15:32
ewt haklı olabilrsin bencede yavaşlatıolar hocalar para kazanmak için ben 8 aydır kursa gidiorum 50 ye yakın parça çalıorum ama ya birinin yanlızca ritmi var yada yanlızca solo olarak birlikte olan çok az şarkı çalışorum o yüsden kendim istediğim noktaya gelemedim ben artık bi şarkıyı duyduğumda herşeyini kendim çıkarmak ve gitarı en ince ayrıntısına kadar bilip çalmak istiyorum sizce ne yapmalıyım bana bi akıl verin


Mesajı Yazan: oneryavuz
Mesaj Tarihi: 01-Şubat-2008 Saat 04:21
aşağıdaki linkte 21  video online eğitim var  1 aya kadar üst aşamalar yani  10 yeni bölüm daha eklenecel burdan ilerle
 
http://www.youtube.com/results?search_query=%C3%B6ner+yavuz+online+gitar+e%C4%9Fitimi&search_type - http://www.youtube.com/results?search_query=%C3%B6ner+yavuz+online+gitar+e%C4%9Fitimi&search_type =



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.04 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info